VVOJ Vereniging

Ledenvergadering op 4 november

Algemene Vergadering

Het bestuur van de VVOJ nodigt je uit voor een Algemene Vergadering op zaterdag 4 november, tijdens de VVOJ Conferentie Onderzoeksjournalistiek 2017 (#VVOJ17), in Maastricht. Op de agenda staan het nieuwe evenement rond de uitreiking van De Loep, alsmede de beleidsvoornemens en de begroting voor 2018.

De Algemene Vergadering is vanzelfsprekend ook toegankelijk voor leden die niet deelnemen aan #VVOJ17. Het conferentiehotel, Grand Hotel de l’Empereur, ligt recht tegenover het centraal station van Maastricht. Bij de ingang van de vergaderzaal staat een registratietafel, waar je je kunt aanmelden voor de vergadering. Borden bij de receptie van het hotel wijzen de weg naar de vergaderzaal.

De vergadering begint om 12:50 uur en duurt in principe tot 14:00 uur. Een uitloop is mogelijk.
Bij deze mail gaan de agenda en de vergaderstukken, die ook online terug te vinden zijn: www.vvoj.org/over-de-vereniging/ledenvergadering. De stukken zitten achter een slotje, inloggen is vereist om ze te kunnen downloaden.